nedjelja, 7. siječnja 2018.

Intervju s Leom Kralj

Čitanje naglas

Dana 11. 10. 2017. u našoj školi održao se prvi krug natjecanja ČITANJE NAGLAS.
U mlađoj kategoriji sudjelovali su učenici 3., 4. i 5. razreda.
U drugi krug natjecanja koji se održao u gradskoj knjižnici išli su sljedeće odabrani učenici:

3. razred
Tena Išek, Čarobni govor djetinjstva
Vid Petek, Doktor Doolitle

4. razred
Lea Kralj, Šuma Striborova
Luka Negovec, Charlie i tvornica čokolade

5. razred
Lorena Grahovar, Heidi
Lorena Petek, Bambi
Luka Turčić, Charlie i tvornica čokolade
Ana Vlašić, Bijeli jelen.

I u zadnji krug natjecanja koji se održao u Mariji Bistrici otišle su učenice Lea Kralj i Petra Slovenec.


Intervju s Leom Kralj

Na natjecanju čitanja naglas osvojila si treće mjesto za učenike od 1. do 5. razreda. Kako si došla do tog natjecanja i kako se ono odvijalo?
Pošto je bilo puno djece iz Klanjca koja su se prijavila na natjecanje, prvo je bilo nešto kao audicija, onda je održano školsko natjecanje na kojem sam osvojila 1. mjesto. Nakon toga sam sudjelovala na županijskom natjecanju u Mariji Bistici gdje sam osvojila 3. mjesto.


Kako si se pripremala za ovo natjecanje?
Prvo sam pisala predstavljanje na papir, pa sam čitala, popravljala naglaske, stajala gdje je točka i vježbala.

Koji tekst si uvježbavala čitati?
Uvježbavala sam tekst Šuma Striborova iz djela Priče iz davnine koji je napisala Ivana Brlić-Mažuranić. 


Je li  ti Šuma Striborova najdraža knjiga? Zašto?
Iskreno je, ali nisam još sve knjige pročitala. Sigurno ima i boljih. Govori o snahi  koja stalno naređuje svekrvi, a to se i sad može vidjeti na nekima, može biti i u stvarnom svijetu.


Zašto si odabrala baš tu knjigu?
Jer mi se svidjela kad sam je prvi put pročitala.

Imaš li veliku tremu prije čitanja?
Ne prije čitanja, nego kad čitam.


Voliš li čitati ili si se prijavila na natjecanje zbog pobjede? 
Volim čitati, u slobodno vrijeme.

Kada si počela čitati i tko te naučio?
Počela sam čitati s tri godine. Prvo su to bile slikovnice i slikopriče. Naučili su me mama i tata.

O čemu razmišljaš kada čitaš?
Kada čitam, zamišljam sliku u glavi.

Imaš li kakav savjet za učenike koji imaju problema s lijepim i izražajnim čitanjem?
 "Čitanje je put u maštu i zato puno čitajte i uživajte u čitanju!" 





Ella Išek, novinarska.

Nema komentara:

Objavi komentar