utorak, 2. svibnja 2017.



Finale natjecanja u odbojci za učenice Krapinsko-zagorske županije – u Ivanić putuje ekipa iz Klanjca



U utorak 14. ožujka 2017. u Klanjcu se održalo natjecanje u odbojci učenica osnovnih škola Krapinsko-zagorske županije. Natjecale su se ekipe iz Klanjca, Kumrovca i Mača. Ekipe su se trudile postići što bolji rezultat. Utakmica, održana u športskoj dvorani OŠ Antuna Mihanovića, bila je vrlo napeta, ali igračice su se međusobno bodrile kao da se ne natječu jedne protiv drugih. Kao i uvijek na sportskim natjecanjima koja se održavaju u našoj školi, atmosfera je bila vrlo prijateljska i poticajna.

Prvo mjesto osvojile su učenice iz Klanjca, drugo mjesto učenice iz Kumrovca, a treće mjesto učenice iz Mača. 
Klanjčanke idu dalje! Regionalno natjecanje održat će se u Ivaniću, a osmašicama i sedmašicama klanječke ekipe u sljedećoj utakmici mogle bi se pridružiti i dvije petašice!




 
Konačni poredak:

EKIPE


BODOVI

1.
OŠ Antuna Mihanovića, Klanjec
   22:25; 16:25

4

2.
 OŠ Josipa Broza, Kumrovec
   8:25; 20:25

2

3.
OŠ Mače 
   8:25; 20:25

0


OŠ Josipa Broza Kumrovec – OŠ Antuna Mihanovića Klanjec             0:2      (22:25; 16:25)

OŠ Mače - OŠ Josipa Broza Kumrovec                                                         0:2      (8:25; 20:25)

OŠ Antuna Mihanovića Klanjec - OŠ Mače                                                          2:0                   (8:25; 20:25)









Intervju s Lanom Stanković, igračicom pobjedničkom tima na županijskom natjecanju u odbojci održanom u Klanjcu

U finalu odbojkaškog natjecanja Krapinsko-zagorske županije, održanom 14. ožujka u Klanjcu, najviše se istaknula Lana Stanković, učenica koju i inače mnogi smatraju najboljom odbojkašicom klanječkog odbojkaškog tima. Vedra, borbena i spretna, Lana je s nama podijelila svoje stavove o sportu i životu. „Dobar sportski tim trebao bi se uvijek podržavati bez obzira gubili ili pobjeđivali“, rekla nam je Lana, a mi smo se oduševili njezinom filozofijom.



Tko je Lana Stanković?

Lana Stanković je učenica 8. razreda Područne škole Antuna Mihanovića u Lučelnici. Ima 14 godina.



Lana, predstavi svoj tim!

Pa igram u timu Osnovne škole Antuna Mihanovića, Klanjec. U ekipi nas je osam, a ima nas i starijih i mlađih. Na utakmicama najčešće igraju osmašice.



Otkad igraš za tim OŠ Klanjec?

U svom timu sam od petog razreda, a počela sam trenirati i ranije.



Igraš li i za neki klub izvan škole?

Treniram u klubu ŽOK Toplice.



Koliko često treniraš?

Treniram jednom tjedno za školu, dvaput za klub ŽOK Toplice. Treninge imam i  jednom tijekom vikenda. Vikendom igramo s dečkima iz Kumrovca te sa srednjoškolcima.



Na kojoj si poziciji i zašto baš toj?

Ove godine sam na poziciji smečera, a prethodne godine bila sam na poziciji tehničara. Tijekom priprema za jedno natjecanje došlo je do ozljede naše kapetanice. Ona nije bila u mogućnosti smečirati te smo morale zamijeniti pozicije u igri.



Kada si se počela baviti odbojkom? Zašto?

Odbojkom sam se počela baviti s devet godina jer je moja sestrična isto igrala za Klanjec. To me inspiriralo pa sam i ja počela igrati.



Imaš li još neki hobi?

Imam. Igram nogomet za ŽNK Pregrada.



Što voliš u nogometu i zašto?

U nogometu volim način igre i timski rad.



Jesu li odmalena zainteresirana za sport?                          „U nogometu volim način igre i timski rad.“            

Da, odmalena sam igrala nogomet s dječacima.



Jesu li i drugi članovi tvoje obitelji nalik tebi, vole li i oni sport?

U mojoj obitelj gotovo su se svi članovi bavili nekim sportom. Brat i ja smo se prvo ugledali na tatu pa smo zaigrali nogomet, a kasnije sam se pridružila i odbojci.



Voliš li više igrati ili gledati utakmice?

Više volim igrati.



Imaš li omiljenu ekipu, pratiš li neki određeni klub?

Omiljena ekipa hrvatske lige mi je Dinamo, a strane Barcelona.



Što misliš kako bi trebao izgledati dobar sportski tim?

Dobar sportski tim trebao bi se uvijek podržavati bez obzira gubili ili pobjeđivali.



Je li tvoj tim takav i zbog čega?

Je. Jedni druge uvijek podržavamo.





Odbojkašice OŠ Antuna Mihanovića Klanjec.



Kako slavite pobjede?

Pobjede slavimo tako da se veselimo, vrištimo i skačemo. Proslave obično završimo ukusnim jelom.



Kakve rezultate postižete na natjecanjima?

Najčešće prva!



Je li važno pobijediti?

Naravno, ako pobijedimo, onda smo vesele i sretne, ali nije uvijek važno pobijediti, važno da damo sve od sebe i da ostavimo srce na terenu.

Kako se osjećaš kad tvoj tim izgubi?

Tužna sam, ali tada se međusobno ohrabrujemo i potičemo da budemo što bolje i da druge godine pobijedimo.



Koji je smisao bavljenja sportom?

Pa… smisao je da steknemo nove prijatelje i da osvajamo.



Jesi li očekivala da ćete na ovogodišnjem županijskom natjecanju pobijediti? Zašto?

U prvoj utakmici u kojoj smo igrale protiv Kumrovca, loše smo otvorile prvi set i tada nisam baš vjerovala da možemo pobijediti, ali kasnije smo sve to popravile dobrim napadom i moja vjera je rasla.



Hoćeš li se još baviti odbojkom? Zašto?

Hoću! Osmi sam razred i ovo mi je zadnja godina da igram za Klanjec, ali nastavit ću baviti se odbojkom u ŽOK Toplice jer to jako volim.



Jesi li ikada razmišljala da od odbojke odustaneš?

Pa jesam, jer je bilo padova…, ali bilo je i uspona i ohrabrenja prijatelja koji su mi dali podršku da nastavim dalje.



Tko te sve podržava u bavljenju sportom?

Podržava me cijela obitelj i svi moji prijatelji.



Što je za tebe sport?

 Za mene je sport dio života. Ne mogu sebe zamisliti bez lopte!

Nema komentara:

Objavi komentar