petak, 3. ožujka 2017.

Prvi krug natjecanja u odbojci za učenice Krapinsko-zagorske županije

Prvi krug natjecanja u odbojci za učenice Krapinsko-zagorske županije

U četvrtak 16. veljače 2017. u Pregradi se održalo natjecanje u odbojci učenica osnovnih škola Krapinsko-zagorske županije. Natjecale su se ekipe iz Mača, Kumrovca, Klanjca, Velikog Trgovišća, Konjščine, Zaboka, Brestovca Orehovičkog, Zlatara i Donje Stubice. Sve su se ekipe trudile postići što bolji rezultat, a u finale su ušle odbojkašice Klanjca, Kumrovca i Mača.

Rezultati odigranih utakmica po skupinama


SKUPINA A
bodovi
1.
OŠ MAČE
4
2.
OŠ KONJŠČINA
2
3.
OŠ DONJA STUBICA
0


OŠ MAČE – OŠ KONJŠČINA                        2:0  (25:11; 25:14)
KONJŠČINA – OŠ DONJA STUBICA     2:1 (23:25; 25:21; 15:12)
OŠ MAČE – OŠ DONJA STUBICA                2:0 (25:5; 25:7)



SKUPINA B
bodovi
1.
JOSIPA BROZA, KUMROVEC
4
2.
OŠ KSAVERA ŠANDORA GJALSKOG, ZABOK
2
3.
OŠ ANTE KOVAČIĆA, ZLATAR
0


OŠ JOSIPA BROZA,  KUMROVEC – OŠ  ANTE KOVAČIĆA, ZLATAR       2:0 (25:10; 25:14)
OŠ  ANTE KOVAČIĆA, ZLATAR – OŠ K. Š.  GJALSKOG, ZABOK             0:2 (14:25; 12:25)
OŠ JOSIPA BROZA, KUMROVEC – OŠ K. Š. GJALSKOG, ZABOK          2:0 (25:12; 25:10)



SKUPINA C
bodovi
1.
OŠ ANTUNA MIHANOVIĆA,  KLANJEC
4
2.
OŠ STJEPANA RADIĆA, BRESTOVEC OREHOVIČKI
2
3.
OŠ VELIKO TRGOVIŠĆE
0

OŠ ANTUNA MIHANOVIĆA, KLANJEC – OŠ VELIKO TRGOVIŠĆE         2:0 (25:9; 25:3)
OŠ VELIKO TRGOVIŠĆE – OŠ STJEPANA RADIĆA, BRESTOVEC O.    1:2 (25:21; 20:25; 4:15)
OŠ ANTUNA MIHANOVIĆA, KLANJEC – OŠ STJEPANA RADIĆA, BRESTOVEC O. 2:0 (25:6; 25:2)


POLUFINALE
OŠ MAČE – OŠ K. Š. GJALSKOG, ZABOK                                                 2:0 (25:21; 25:10)
OŠ JOSIPA BROZA, KUMROVEC - OŠ STJEPANA RADIĆA, BRESTOVEC O. 2:0 (25:12; 25:11)
OŠ ANTUNA MIHANOVIĆA, KLANJEC – OŠ KONJŠČINA                     2:0 ( 25:4; 25:12)



U odigranom prvom krugu odbojkaškog natjecanja Krapinsko-zagorske županije najviše se istaknula Kumrovčanka Jana Ulama.


„Naravno da je važno pobijediti, ali važan je i timski rad. Svi se moramo poštivati i moramo si međusobno vjerovati! I ne smijemo nikoga vrijeđati!“ rekla je za naš intervju Jana Ulama, igračica koja se u prvom krugu županijskog natjecanja u Pregradi unatoč ozljedi istaknula svojom vatrenošću i koncentracijom na igru.

Predstavi se!!
Ja sam Jana Ulama. Idem u 8. razred i imam 14 godina.

Predstavi svoj tim!
Moj tim je tim Osnovne škole Josipa Broza, Kumrovec. Ima nas sedam malo starijih i malo manje ovih mlađih igračica iz petih i šestih razreda. U prvoj postavi igra uz (uglavnom) osmašice i jedna petašica.

Na kojoj poziciji ostvaruješ najbolje rezultate?
U protekle dvije godine uglavnom sam igrala „dizača“, a sad sam „na smeču“.

Kada si i zbog čega počela trenirati?
Počela sam trenirati u petom razredu. Jednostavno… privukla me odbojka.  Učinila mi se kao jako interesantan sport koji mi se odmah  svidio.

Koliko često treniraš?
Treniram jedanput na tjedan u školi, a  u ŽOK Toplice dvaput tjedno, uglavnom po dva sata.

S kim treniraš?
Najčešće treniram sa svojom cijelom ekipom.

Jesi li nervozna prije utakmice i što radiš kako bi se opustila?
Da, naravno, ja sam uvijek nervozna, a smirim se tako da pričam s prijateljicom, slušam pjesme ili tako nešto.

Imaš li nešto što ti donosi sreću pred utakmicu?
Pa ne baš… Iskreno, motivaciju mi daju ekipa i učitelj-trener.

Kako se osjećaš kada tvoj tim pobijedi?
Pa sretno… Zapravo, kako kad… Sretna sam ako pošteno pobijedimo. Ako nismo dobro odigrale, a pobijedile smo, nisam baš sretna. Meni je bitna samo poštena igra!

Je li smisao bavljenja sportom pobijediti?
Naravno da je važno pobijediti, ali važan je i timski rad. Svi se moramo poštivati i moramo si međusobno vjerovati! I ne smijemo nikoga vrijeđati!

Imaš li nekoga tko ti je u odbojci uzor?
Ne baš, mislim, pratim odbojku na televiziji i tako, ali nemam uzor, ne.

Kako ćete proslaviti ako pobijedite?
Obično slavimo tako da se prvih pet minuta veselimo, a kasnije lijepo pjevamo.  Nemamo neke posebne taktike slavljenja…

Tko te najviše podržava u bavljenju odbojkom?
Cijela moja obitelj cijela, moji prijatelji iz razreda, moji prijatelji iz odbojke, moja okolina.

Od koga si naslijedila ljubav prema odbojci?
Od svoje starije sestre. Nekad je trenirala u mojoj školi... Gledajući je, shvatila sam da je to sport kojim se želim baviti.



    Slike s natjecanja












    Paula Drčić i Elena Vlaisavljević


Nema komentara:

Objavi komentar