petak, 27. siječnja 2017.

Intervju s učenicom Petrom Lepej - velikom ljubiteljicom knjiga

U ovom intervjuu učenica Petra Lepej  otkriva koliko čita, što čita te koje su njezine najdraže knjige.



Čula sam da si ti jedina učenica naše škole koja posuđuje knjige iz školske knjižnice koje nisu za lektiru?
- Ne, nisam jedina, nego sam među rijetkima..


Kakav je osjećaj biti jedina u svojem razredu koja čita toliko puno knjiga?
 - Osjećam se jedinstveno.

 Koje knjige najradije čitaš?
- Najradije čitam svoje privatne knjige su: Harry Potter 1-7, Mezopotamijska trilogija, 1. i 2.  Dnevnik Pauline P. te  Bljakburger. U knjižnici sam našla zanimljive knjige - to su: Ljeto za pamćenje, Kroz pustinju i prašumu, Tetkaprobisvjetka, Zar baš moram u školu i Što cure govore? Što dečki govore?.

Od koliko stranica čitaš knjige?
- Čitam knjige od 200 - 700 stranica.

Hoćeš li čitati knjige koje imaju i više stranica?
- Hoću jer želim obogatiti svoj rječnik. 

Kada je počela tvoja ljubav prema knjigama (s koliko godina si ih počela čitati svojom voljom)?
- Sa 9 godina sam počela čitati knjige jer nisam imala mobitel i bilo mi je dosadno.

Koji su tvoji omiljeni pisci?
-J.K.RowlingDavid Walliams i D. J. McIntosh.

Zašto čitaš mnogo knjiga?
-Prije nisam voljela čitati, ali nakon filma Harry Potter  željela sam pročitati i knjigu te sam tako skupila cijelu kolekciju.


Koliko jako voliš čitati knjige?
-Obožavam ih čitati.

Koliko ti vremena treba da pročitaš jednu knjigu od 700 stranica?
-Treba mi 7 do 14 dana bez prekida, a sa prekidima cijeli mjesec.

Koliko si knjiga pročitala u 2016/2017?
- Pročitala sam  9 knjiga.
                                               
Koji je naslov najduže knjige koju si pročitala, te koliko ima stranica ?
-Naslov te knjige je Harry Potter i Red feniksa  koja ima 763 stranice.

Naslov knjige koja po tvojem mišljenju ima zanimljiv naslov i zanimljiva je?
-To su knjige Babilonska vještica ,Knjiga Ukradenih Priča i Anđeo iz Raja.


Koja je vrsta knjiga?
-To su pustolovni roman.



Koja je najsmješnija knjiga koju si pročitala? 
-To su knjige Bljakburger i Tetka Probisvjetka.


Tko ti kupuje knjige?
-Meni moja majka i krsna kuma Martina kupuju knjige one se čak čude koliko čitam.

O kojem bi najdražem filmu pročitala knjigu pročitala?
-Pročitala bih knjigu o filmu Sumrak Saga.

Što ti se sviđa kod knjiga?
-Knjige ne možeš čuti možeš ih čitati.

                                                                    Napravila za novinarsku grupu: Karla Novak.











 

Nema komentara:

Objavi komentar